Er is iets mis met het product of ik heb een klacht. Wat nu?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stoeregeuren.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/cunsumenten/geschil .
Tevens is het voor cunsumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Stel dat ik niet geheel tevreden ben over de dienstverlening. Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen er dan ook alles aan doen om jou tevreden te maken. Doen wij dit niet kan je dit uiteraard aangeven bij ons, neem hiervoor contact met ons op.